BMW E38
szerző: e1 kategória: Csak úgy valami, Netről , tags: Alpina, Audi, B12, BMW, BMW Plant Munich, Chris Bangle, E38, E65, Gone In 60 Seconds, Low Rider, Mercedes-Benz, W140, YouTubeKicsit autófanatikus vagyok és szeretem a 90-es évek, illetve 2000 közeli évjáratú autókat. Az a fontos, hogy legyenek szép nagyok, elegánsak és tiszteletet parancsolóak és ne úgy nézzenek ki mint egy Peugeot 207. Egy kis szögeltesség mindenképpen kell. E téren nálam a régi Mercedes-Benzek (főleg a Bálna), az Audik és a BMW-k viszik a prímet, élen a 7-es BMW E38-as típusával. És lám-lám, nem én vagyok az egyedüli, aki úgy gondolja, hogy ezek az igazi autók. Kezdjük egy E38 találkozóval Japánban (itt ki lehet kapcsolni a hangot):
Jó kis tali volt, mi? És ez Japán, az egyik legtávolabbi hely a BMW-k szülőotthonától. Ebből mi következik? Európában több lesz belőlük:
Csodálatos, mi? Ráadásul 4:37-kor hallani lehet az egyik elhaladó BMW-ből a Tolvajtempó (Gone In 60 Seconds) egyik legjobb dala szól a Low Rider (War), amelynél a filmben Memphis Raines (Nicolas Cage) és csapata elindul becserkészni a sok csodaszép hölgyet. Ezt a részt a filmből rendszeresen megnézem, aztán általában az a vége, hogy leragadok a film előtt és végig is nézem. Nagyon ott van.
De most térjünk vissza a mi kis Bömöseinkhez. Feltűnt, hogy a Chris Bangle féle E65-ös ocsmányságból alig volt pár darab? Ezekszerint nem csak az én véleményem az, hogy ronda, a videó szerint legtöbb BMW rajongó is a régebbi típust kedveli. A legtöbb természetesen az én kedvencemből, az E38-asból volt, ráadásul akadt ott néhány Alpina is.
A BMW Alpina az én álomautóm, az az autó, amelyről iskolai házi feladatként első weboldalamat készítettem. A B12-es BMW Alpina, Alpine Blue színben, csodálatos, 20″ sokküllős könnyűfémfelniken. Pontosan így szeretem, így a legszebb. Ha majd egyszer nagy leszek, ilyen E38-as BMW-m lesz:
Beteszek valami jó zenét és csak hajtani fogok, sok kilométert hagyva magam után. Semmi kerékcsikorgatás, ökörködés, vagy vadulás. Az nem illik ehhez az autóhoz. Csak szépen suhanok és közben lassan elfeledkezem arról ami az autón kívül történik, mert ekkor a világ egy jelentéktelen kis semmivé változik. Ilyenkor nyugalom lesz, hallgatom majd a 4-5 literes motor kívülről beszűrődő kellemes duruzslását és boldog leszek…
hmm.. :] Pontosan tudom mit érzel, ő az én kedvencem, és álmom is. Egyszerűen imádom.
Pontosan ahogy leírtad. Egy 740i, 20″-os Alpina Softline-al. mmmmm…. finom.
Ajánlanék egy oldalt ha esetleg nem ismernéd. Bár eléggé esélyes, hogy igen. Ha így van, akkor bocsi. :]
http://www.cardomain.com/MakeModel/BMW/7-Series/all/all/all/1995/2001
bye!
Kösz a linket, nem ismertem az oldalt. Az az igazság, hogy nem tesznek jót nekem ezek a gyönyörű E38-asok, mert a végén mindig szomorú maradok, mert nekem nincs ilyenem. 🙁
Tudom, tudom, én is is vagyok 😐 . De hát ha már az álmodozás sincs akkor mi tart életben. Én igazából szinte csak azért létezem, mert egy ilyen mindenképpen kell. 🙂 De addig legalább mindent megtudok róla. 😀
Azért adok még pár linket ha nem probléma. Másnak is jól jöhet. 😉
http://www.bmwboard.com/gallery/showgallery.php?cat=510
http://bimmerboard.com/forums/e38lounge/ <– ez igazából fórum, de van pár érdekesség és kép is!
Más. Egyébként látok én sok kicsikét ezeken az oldalakon, és szerintem ehhez a kocsihoz nem illenek a 22-es felnik. Csak nézz meg párat. Sokan kevesellik a 18 és 20 -ast. És rányomorítanak egy 22 -est. Szerintem eléggé elrondítja az autót. Kíváncsi lennék hogy más hogy látja. Akarok valami felmérést is. :D:D
Ja, és örülök hogy még megy az oldalad!
Az oldalam mindig megy, kivéve amikor nem, de azon vagyok, hogy ez az idő nullával egyenlő érték legyen.
Ami az E38 linkeket illeti, azok jöhetnek ide ezerrel, legyen az fórum, vagy fotó (de azért nehogy kimásold ide Google bácsi egész E38-ra vonatkozó tartalmát :D).
Nézegettem a képeket az első linkről, szép E38-asok voltak ott, és ugyanaz a véleményem ami neked, 20″ feletti felnik ezen az autón rondák, főleg ezek a kidüllesztett krómozott ocsmányságok. Arra jók, hogy játszuk velük az eszünket, hogy nekem mekkora van, de nem szép és nem is praktikus. Nekem a kedvencem az E38-as Alpina B12-esekre szerelt kerék. Egyszerű forma, de mégis elegáns. Elég megnézni az utolsó videót a bejegyzésben. Ha választhatnék, ebben a színben kellene az autó pont ezekkel a kerekekkel. Ha ez nem jönne össze, jöhetne még bordó, esetleg ezüst metál, de fekete és szürke semmiképpen sem kellene. És termézetesen fehér indexbúrás lámpák, ráadásul a rövid verzió kellene, nem L-es. Utóbbi kicsit furcsa számomra.
Ha fogyasztást nem nézem jöhet a V12, ha nézem, akkor 740d, vagy valami kisebb benzin és 2000-2001-es évjárat. 🙂
Sajnos ez baj van ezekkel az autókkal. Le vannak lakva. Nézegettem a német mobile.de-t, és sajnos az összesben szarrá vannak kopva az üllések, látszik, hogy sokkal többet volt használva az autó, mint amennyit írnak. Nekem nem mondja senki sem, hogy 140 ezer kilométerrel ad el valaki egy 9 éves limuzint. Aki ilyet vesz, főleg dízelt, az nem 16 ezer kilométert megy vele évenként. Szóval ha egy ilyenre költeném el a pénzemet, akkor előtte meg kellene nyernem a lottó főnyereményt. Ha így történne, akkor egyik első dolgom egy nagyon jó állapotban levő full extrás E38-as Alpina B12 vétele volna, majd ennek teljes restaurálása, esetleg egy újabb V12-es motor beépíttetése, ha erre képesek lennének valamilyen nívós tuningcégnél, de semmi eztra tuning, csak a legmodernebb technika az elegáns köntösben. 🙂
Most pedig ébredjünk fel és irány feladni a lottószelvényt. Elvégre tenni is kell valamit egy E38-asért. 😀
Hát nekem nagyon bejön az L -es is. Tetszik hogy van hátul is hely. 🙂 Dízelt azt hiszem nem vennék. Turbó ne legyen nekem. Csak egy plusz elromlandó anyag. Egy benzines mégis csak elegánsabb, kellemesebb. Nem akartam mindent idemásolni, annyira én sem vagyok ügyes. Ami a mobile.de és társait illeti… Hát igen. Vannak érdekes, úgymond szarrá lakott példányok. De néha akad egy két finom darab is. Mondjuk még eBay-en szoktam nézegetni. A németen és az amerikain is. Ott is vannak nagyobb, jobb minőségű képek, amiken azért látszik hogy mennyire megkíméltek. Felni viszonylatban viszont, még mindig nem értem hogy lehet valakinek ennyire rossz izlése. Némelyik olyan mintha egy terepjáró lenne. finoman szólva, érdekes. Na meg például, spoilert sem tennék rá. Ilyet is látni. Nekem ami nagyon bejön, az M3-as kormány, a nagy navi, 18 vagy 20 as alpina kerék, és ha modellfrissítés előtti, akkor az elmaradhatatlan „angyal szemek” átlátszó búrával. Ettől olvadok el. 😀 Már bocsi, de így van. 😀
Igen. Én is feladtam a lottót. Csak azt nem adom fel hogy, betegyem egy ilyenbe a hátsófelem. 😀
Németországban egyszer egy 740i taxit fogtam ki a reptéren, azóta nem hagy nyugodni a gondolat, hogy beruházok egy ilyenre.
Élmény autózásra kell második autónak, úgy hogy V8 benzines-alá nem adom. A fogyasztás nem érdekel egy 1.6-os benzines is beharap 12l. városban nagyobb kasznival.
Németországi vétel nálam nem jön szóba a magas reg.díj miatt. Szóval vaszeg az lesz, hogy nálam jobban hozzá értőkkel bemegyek a kiválasztott használt autó kereskedésbe és jóváhagyás után „ezt kérem” kijelentéssel megveszem. Még arra leszek kíváncsi, hogy az asszony rutin nélkül, hogy viszi a gyerekeket ezzel az oviba.
Pozsonyban is láttam egy ilyen taxit, és ami a legnagyobb poén, pont az egyik legolcsóbb taxivállalatnál, és pont azoknál, akikkel rendszeresen utazom. Sajnos még nem volt szerencsém kifogni a járgányt, de gondolom azért, mert a csóka csak éjszaka jár vele. Nem tudom elképzelni, hogy egy kevesebb mint 50 centes kilométerdíj mellett eltartsa a gépet a nappali dugókba, rámenne a a gatyája is. 🙂
Ami a V8-as benzint illeti, támogatom, csak könnyű lábbal városon kívól 15 liter, vagy kisebb autóval városban padlógázos 12 liter az azért nem ugyanaz.
Egyszer unokatesómmal Nyitrán vártunk a McDrive vendéglátóiparegységben, amikor kellemes hangra lettünk figyelmesek. Kettővel előttünk egy srác 850csi-vel kényeztette fülünket, majd amikor leállt a parkolóban kajálni dumálni kezdtünk vele. Az ő 850-ese egy Alpina kites darab volt, azaz Alpina, de széria V12-es motorral. Mondta, hogy az Alpina motorral sok a gond, de ez okés, persze annak, akiknek nem gond a benzin. A V12-est nem tudja 20 liter alá kényszeríteni és amikor hajt, akkor 25-30 liter 100 kilométerre. Ez a V12-es kb. ugyanaz, amit az E38-as 750-esbe szerelnek. Kellene, de ez tényleg nem arra lett kitalálva, hogy a teszkóba járjunk vele, meg gyerekeért oviba. 🙂
U.i.: Valaki megnyerte a lottónyereményt és nem én voltam. Pedig 11 millió euróból már talán „futotta volna egy klímás Loganra” is… 🙁
Egy kérdés, ill észrevétel.
Miért van az, hogy egyes példányokon látszik a típusjel a hátsó részen, egyeseken nem?
Mire enged ez következtetni?
Ez felszereltség függő, vagy esetleg törve volt, vagy lelopták?
Régebben a prémium márkáknál, jelenleg talán már az összes új autó vételekeor lehet kérni (általában ingyen), hogy ne legyen hátul feltüntetve a motorszám, típusjel, stb. Ennek két oka van, az egyik az autótolvajok dolgának megnehezítése, mert így nem tudják azonnal, hogy milyen motorja van az autónak, vagy milyen felszereltsége (általában megrendeélsre lopnak), illetve esztétikusabb is egy autó hátulja, ha nincs mindenféle króm szarokkal telematricázva.
Aztán van egy olyan lehetőség is, hogy a jelzés leesett, lelopták, vagy egyszerűen a tulaj eltávolította, mert nem tetszett neki.
Természetesen ennek ellenére a legetöbb autót a márka ismerői (és természetesen a tolvajok) így is jól be tudják azonosítani, különböző apró eltérések alapján, mint pl. más elülső szpojler, másfajta kerék, lámpabúra, más kipufugórendszer, esetleg felszerelés, nagyobb tárcsafékek, vagy pl. több krómozott elem, stb. Ha ehhez hozzáveszed a faceliftkor és modelfrissítéskor is jelentkező apró elétéréseket, könnyen be tudod lőni az évjáratot is, és annak alapján pedig még könnebb eltalélni a motor típusát is, mert pl. a jobb és modernebb motorkat, vagy váltókat később kezdték el csak egy adott típusba szerelni. Lehetne még sorolni… 🙂
Most is lehet kérni. Nekem mondjuk tetszik. Sokszor az autó gazdái mást is raknak fel mint amilyen az autó. Sok képen látom pl a kiváló M7 jelölést. Szerintem nem néz ki rosszul. Aztán agyaljon rajt a nép hogy most ez akkor milyen???? :S :S :D:D
Jah, de ez már inkább Közép- és Kelet-európai betegség. Sokkal nagyobb gondot szokott az okozni a felismerésben, hogy a mindeféle javításokkor, vagy „tuningolásokkor” már nem az adott típusról keröl fel alkatrész, hanem egy másikból. Lehetnek azok rejtett alkatrészek is, de változtat az autó kinézetén. Pl. egyik haverom mindig öreg Mercikkel jár. Már nem tudom pontosan, mert régebben volt, de az egyik előző autójának fent volt az orra, lent a segge azért mert a rugók ugyabból a típusból voltak, csak kombi/szedan típusból. Sajnos már nem emlékszem pontosan, mert volt neki kombija is ész szedanja is és nem tudom melyiknél volt ez a gond… 🙂
Közben unokatesómmal éppen most beszélünk MSN-en az E38-ról, ő egy kis BMW enciklopédia is lehetne. Állítólag a 750-esnek jobban ül az eleje (kisebb hézag a gumi és a sárvédő között), mert a V12-es motor nehezebb. Szóval apró különbségek akadna. 🙂
Szerintem a BMW ezt nemengedi meg magának. Gyárilag tuti egyforma. 🙂
Meg kellene nézni akkori katalógusokban a fotókat. 🙂
Hello e1,
Szeretném kikérni a véleményedet.
Ezt céloztam meg autócserével (a feleségem hasonló értékű Lgunáját beszámítva):
http://www.hasznaltauto.hu/2642640_bmw_740i_1996
Szóval a kereskedő 1.600 000 akar kérni hivatkozva, hogy a felniket ő utólag rakta rá (tulajdon képpen az apróküllős eredeti gyári felni nekem jobban tetszene).
Mi az első benyomásod, ill. ha tényleg vételre kerül a sor mit kellene mindenképp megnézni?
Ilyenekre gondolok: festék rétegvastagság mérés, rázópad, full check egy BMW szervízben.
Előre is kösz:
/TFR
Óha, nem én vagyok ám a megfelelő ember akit kérdezned kell. Az egy dolog, hogy imádom ezt a BMW-t, de sajnos még nem is ültem benne, nemhogy konkrét tanácsot tudjak adni. Legfeljebb elismételhetem azt, amit a lgetöbb autós oldalon is elolvashatsz, mint pl. az, hogy a kilométeróra soha nem mutat igazat, szóval az autó használtságát próbáld meg pl. a belső tér kopottsága alapján megállapítani (kormány, ülések, váltó), vigyél magaddal valakit, aki ért az autükhoz, lehetőleg a BMW márkához. Jó dolog a festékréteg vastagságmérő, amivel meg tudod állapítani, hogy esetleg volt-e törve és újrafényezve, majd olvass utána a típushibáknak és keresd azokat. Ha már a típushibáknál tartunk, ez az első szériából való darab. Én személyszerint 2000-2001-est néznék, de ott természetesen számolni kell majd a magasabb árral is. Tudod, egy 2001-es darab esetében még 2 évig nincs 10 éves autód. 🙂
Tommeee!
Te ültél már E38ban???? Mi az h azért tetszik a Long, mert abban van hely hátul….?! Nekem 730d-m van, 2001-es,év végi..az utolsó kockák egyike… Bizton állíthatom hogy van benne hely hátul…A báttyám 195cm, és simán elfér mögöttem (Én 188) Kedves fórumozók! Tapasztalatból mondom , h az E38 ból csak a ’98 utániak a jók. A 94-98közti havonta van szervizben. 99-01 közöttiekből pedig a disel 730 hibátlan(nekem eddig 120ezer kilométer után semmi hibálya nincs…egyszer porlasztócsúcsokat kellett cserélni..50ezer…azt hiszem ez egy luxusautónál 120ezer km alatt nagyszerű teljesítmény!!!!!!! ) Ezen kívül a benzines 740 is jó..de a disel 740 ugyancsak szervizben van állandóan! Amit a fogyasztásáról mesélnek pedig….az enyém (730d) ha nem tolod neki akkor város: 11l, országút 9..pálya 8… Ha tolod akkor város 14l, országút…10-11…pálya tempomattal 160as tempónál 10 liter… A fenntartása annyiban van mint egy vectra kb..illetve…meg merem kockáztatni hogy nincs annyi, és esküszöm nem vagyok elfogult. Szervizzel vigyázni kell, minden e38 tulajnak mondom, hogy a szervizesek 90% a át akar verni!!!!!! kicserélni a hibátlan dolgot, amit késobb el tud adni…a tiedbe meg beletesz egy rosszabbat, mondván: bontott, olcsó, de jó…++++ Olyan dolgokat szerel, cserél aminek semmi baja. A szörnyű az benne h míg egy corsánál lehet tudni h át akar -e verni…ennél nem, mert ember legyen a talpán aki ki tud igazodni a felépítésén. (elektronika) Ezek mellett egyetlen szerelő van akit ajanlani tudok: nekem csak egyszer volt szervizben 120 ezer km alatt,…de más e38 al kozlekedo ismerosom sok szervizzel megszivta…tehát, tudomásom szerint az egyetlen olyan bmw szerelő, aki nem ver át, tisztességes, gyors, precíz, és GARANCIÁT VÁLLAL: Bp, 17kerulet Túzok utca..a vasló mellett. Sajnos a nevét elfelejtettem. Ha bármi kérdésetek, kérésetek van, forduljatok hozzám bizalommal, irjatok ide, mindenre mindenkinek válaszolok. Egy elégedett, hozzáértő E38 tulaj.
Kösz a hozzászólást. Rátapintottál arra, amiért én félek egy ilyen autót venni (azon túl, hogy jelenleg le is vagyok égve). Szép, kényelmes, zseniális gép, de nem ismerek egy szerelőt sem, aki egy ilyen vasat képes volna megbízhatóan szervízelni úgy hogy közben nem húzna le. Amúgy érdekes, amit a 740d-ről írsz. Pont ez az amelyet én is szeretném megvenni, ha egyszer megtehetném. Mi az ami problémás ennél a típusnál?
e1!!!! Őszintén szólva fogalmam sincs…mikor mi…:D Nekem bmw szerelők, és E38 tulajok mondták. A hibákat nem tudom, de én a 730d-t ajánlom. Nekem semmi bajom nem volt még vele…illetve…egyszer. 50ezres tétel…ami igy soknak tűnik..én is féltem a bmw-től…de azt hiszem évek alatt 50ezret rakolteni egyszer az autóra….azon kívül semmi baja nem volt. Csak disel 730, és benzines 740est vegyél!!!!!! Bár…a benzinest etetni kell…tehát szerintem 730d. Amire vigyázz….200ezer km alatt nem kapsz…ami az alatt van mind kamu…visszaállítják az órát. Megéri ha 15ezret fizetsz egy hozzáértőnek, és vásárláskor elmegy veled laptoppal, rádugja az autóra és meg tudja nézni h volt-e törve, vissza van-e állítva az óra,és van-e valami hibája. (hibalistát vezet a computere az autónak, tehát benne van maradandóan) A másik: most olvastam vissza miket írtál. A 98 előttit…(teljes első kocka lámpa) felejtsd el! A gatyád rámegy!!!!!! A szervizzel kapcsolatban meg..ez az egy szerelő van, de őt isteníti minden bmw tulaj! A címet leírtam. Összességében nem egy megbízható autók a bmw-k sajnos….viszont….ez az egy 99-01közti 7es , valami véletlen folytán, éppen jól sikerült.:D Sajnos nagyon sok lepukkant példány van már, mivel nagyot esett az ára….de….ha számolsz azzal h egy olyan autóban ülsz, ami 2001ben még 24 millió volt…alapáron….és ma már nem drágább fenttartani (740benzint, 730d-t) mint bármelyik más autót…akkor azt mondhatom, hogy az egyik legjobb választás. Nem tudom h volt-e már bombázó csajod…???!?!?! MOST LESZ!!!! Kaptál már utcán akkora respectet, h a vw passátosok, a4 esek lehúzódnak…..???Bámúlták már az autódat….??? Mentek már oda h : „Csak hadd kukkancsak be a belsejébe…”….????!?!?! Mert ha eddig nem, most készülj fel rá!!!!!!:) A Sok birka viszont (bámészkodós,”belekukkantós”, seggriszálós csaj….) nem tudja , hogy az autód tulajdonképpen annyiba kerül mint egy új suzuki, és NAGYON NAGYON NAGYON picivel többe kerül a fenntartása….:D:D:D:D
Azzal tisztában vagyok, hogy olyat, amely 200 ezer alatt futott majdhogynem lehetetlen találni. Aki ilyen autót vesz az nem arra veszi, hogy hetente kétszer elmenjen vele a sarki boltba és ki lehet számolni, hogy nem nagyon reális, hogy valaki egy ilyen autóval éves szinten csak 15-20 ezer kilométert menjen.
Amit viszont a posztod végén írtál, azt leszarom. Én egy E38-ast nem azért akarok, hogy 2 literes dízel Passatokkal versenyezzek és végképp nem azért, hogy valami hülye ribancot furikáztassak vele az egyik kávézóból a másikba, esetleg a szoliba, hanem azért akarok ilyen autót, mert egyszrűen tetszik és szeretem a kényelmet. Magamnak akarok ilyen autót venni, nem másoknak és leszarom, hogy ki mit gondol majd. Már csak meg kellene nyerni a lottó ötöst. 🙂
Hát igen….en is igy voltam vele..:) Viszont….en nem versenyzésről beszéltem….bontókalapáccsal basznám nyakon azt aki arra veszi h versenyezzen vele….arra ott vannak a civikek, integrék, suprák…és egyéb „népraj” autók.Aki 7est vesz, az ne spoilereztesse körül, ne festessé át 3 színűre, és végképp ne álljon le baromkodni a sufnituningos idiótákkal. Aki E 38at vesz, az üljön be, húzza fel az ablakot, hangosítsa fel KICSIT a zenét, klíma be….és zárja ki a külvilágot. Aki pedig ÚJ HETEST VESZ….az csapkodja a kormányt az út szélén hogy mi az anyádééé’ nem mész má’ megint te sz*r…..:D:D:D Ennyit tudok hozzáfűzni…:D
Most fedeztem fel eBayen. Nem E38-as, de egy másik kedvenc, az E24. A fotók alapján csodaszép állapotban. Ha volna rá, adnák is érte ennyit, csak hát szállítás, levizsgáztatás, stb. kicsit macerás.
1989 BMW 635CSi (E24)
Hát igen…4 bmw van ami megdobogtatja a szívem. E38, régi 6os, első hetes,és a naaagyon régi 2500as. e38 már pipa…:) Már csak 3 kell a gyűjteménybe…kár h sosem lesz meg..:D
Sziasztok!
Most hoztam meg a végső döntésemet: lecserélem az eddigi 2004-es e46 320d autómat egy e 38-ra. Dávidhoz lenne egy pár kérdésem mert, mint tulajdonos talán tutsz nekem segíteni. 2001-es 730d a kiszemelt autó, mely ezüst színű és szép állapotban van. Az óra szerint 210.000 km van benne. Ezekben az autókban már szinte mindegyikben bőr ülés van. Én rendszerint ezt nézem meg először, hogy mennyire kopott, töredezett. Na, ez igen csak töredezett, kopva, kitörve nincs. Van aki azt mondja, hogy ez csak ápolástól függ, nem tudom. Tudsz valamit erről (tapasztalatból). A másik dolgok, hogy többen azt mondják ezekről a 730d motorokról, hogy ha kihasználják az autóban rejlő teljesítményt, akkor bizony gyorsan megeszik a turbót. Igen, láttam, hogy te is írtad, hogy porlasztócsúcs csere is szóba jöhet ezt nekem is mondták.
…röviden ennyi…és előre is köszi a segítséget
sziasztok sracok ugy dontottem lecserelem jo oreg e36 t es csak ugy mint ti en is e38 őrűlt vagyok csak meg azt nem tudom hogy kintrol vagy bentrol vegyek valami hasonlora gondoltam
link
vagy egy torok
link
e38 fan!
Őszintén szólva az ülésekről nem tudok. Az enyém rendben van. 730d-vel rosszul nem járhatsz. Kissebb hibai lehetnek de ritkan es pár ezer ft-os tételek. Majd adok telefonszamot a szervizhez, 60%al olcsobbak mint masok es nem vernek at.
Ami fontos: CSAK 730D a 740D-t felejtsd el, erős a motor a váltóhoz es megeszi gyorsan. Allandó szerviz. Ha veszel 730d-t vigyel valakit aki ert hozza, es rakoti a laptopot, megnezi a hibakodokat. nagyon fontos, kb 15ezer ft, de megeri. Barmi kerdes van: bedone@citromail.hu, ott adok telefonszamot, felhivsz, es megdumaljuk.
Sziasztok! Most van időm irkalni, leirok pár dolgot. Nem vagyok elfogult a bmw-kel kapcsolatban. Őszintén szólva, nem szeretem a bmw-t, kivétel a 99-’01 közti 7es, és a 96-’02közti 5ös. Rengeteg bmw szerelővel, bmw-s ismerőssel beszéltem. Mindenkinek gondja van az autóval. Az olyan tipusú 7esről ami nekem van mindenki azt mondta h az egyetlen olyan hetes, ami megbizható. Bár ez is sok mindentől függ. Mivel ez egy e38 fórum, gondolom sok olyan látogatja aki venni akar. Azoknak annyit tudok csak mondani, h e38-at CSAK 99 utánit szabad venni. Az az előtti(full kocka első lámpa) egy hulladék. A gatyád rámegy. A 99-01kozti e38ból diselek kozul csak 730d, a 740d túl erős a váltóhoz, megeszi..és egyéb hibái is vannak, rendszeresen. A benzinesek közül szinte mindegy, bár nem szivesen etetnék egy 750-est. Tehát nekem 730ra esett a választásom .Úgy látszik jó döntés volt. Évek alatt egyszer kellett költeni rá,50ezret…Porlasztócsúcs csere…Tipushiba. De 50ezer egy autóra évek alatt, szerintem nem sok. A Szervizelésre nagyon kell figyelni, Mindenhol le akarnak huzni, es nem tudod nyomon kovetni, a sok elektronika miatt. Egyetlen szerelőt tudok aki nem huz le. 50ert cserelt porlasztocsúcsot, máshol 150lett volna, es felsoroltak még kb 6hibát…Bevittem ehhez a masik faszihoz, azt mondta igen, porlasztócsúcs csere…a többi amit a másik szervizben vannak…azokkal semmi gond…at akartak b…ni. Az enyém 2001es évjárat, tehát 8 éves , de maximálisan kielégiti minden igényem. Tiszteletet kapok az úton, ha fáradt vagyok, 50el gurulok, félek h elalszom, akkor sem dudál senki h haladjak, szép csendben kielőz. Az ölések rettentő kényelmesek, 12féleképp állítható memóriás. Hátul papíron 3 személyes, de úgy hosszútávon nagyon kényelmetlen. 2 személynek viszont tökéletes. Rengeteg apró dolog van benne ami hasznos, nem tudom felsorolni mindet. Pl a tükröket lehajtja ha beteszem R-be, hogy konnyebb legyen felallni a padkára, tolatni. Ha visszateszem D-be, automatikusan visszaallitja. Mindenkinek csak ajanlani tudom. Más bmw-vel nagyon ráfázhat az ember (x3, x5, új 5, stb…allandóan szervizre szorulnak) de ezt a hetest eltalálták. Nem lehet megunni, nem cserélném le semmire. e38fan-nak pedig azt tudom mondani h csak 99utáni 730d e38ast vegyél, és akkor 2 év mulva is boldogan ulsz majd be. Sok sikert a vásárláshoz. Ha valami kérdésed lenne, bedone@citromail.hu ott adok telefonszamot, felhivsz es megdumaljuk.
Sziasztok!
Sziasztok! Nekem egy 96-os 740 iL-m van. gyönyörü állapotú,gyári 18-as (dupla ötküllős,peremmel) felnikkel.270ekm van benne. szervizkönyvel!!!! Tudom hogy hihetetlenül hangzik, de tényleg igy van. Másfél éve van meg de még mindig vigyorgok amikor bele ülök. Szabó Dávidnak igaza van:Csak hátradőlök a 100 irányban állitható bőrfotelben és suhanok.Megszünik a külvilág. A BMW pedig BENZINNEL megy. Közel kell hajolnom hogy halljam,jár a motor. Soha nem vennék dizelt. Szerintem autó választásnál csak a szivedre hallgass ne az eszedre. A praktikus,családbarát, jelzők ne legyenek jelen. Az autó a férfiak életük végéig tartó hű társa. Ha szereted és vigyázol rá meghálálja. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy amikor hazavittem a kicsikémet mindent mondott a családom csak azt nem hogy gratulálunk. Helyette, idézem”normális vagy!!?? tudod mennyit zabál ez, na erre ráköltheted a gatyádat, te tiszta hülye vagy” és hasonló kedves szavak. Ehez képest azóta is különböző átlátszó indokokkal kölcsön kéregetik. Egyszer talán bevallják amit én régóta tudok,hogy nekik is kell egy ilyen autó. Mellesleg a másfél év alatt kb.60ezret költöttem rá de ebben benne van egy vizsga is. Az Apám(fő lehülyéző) most költött 200ezret a 3éves commonrail Hdi C4-ére. Fogyasztása 12-15liter. Nem kevés tudom de többszörösen kárpótol a vezetési élmény,meg hogy nincs havi törlesztőm,meg az a tudat,hogy ha vigyázok rá ugyan annyiért eladom mint amennyiért vettem.De nem adom el. 33 éves vagyok ez a 8.autóm és igen megtaláltam azt amit kerestem. BMW 740IL-nek hivják.
Hellótok.
Olvasgattam hogy mit írtok,sok mindent másképp látok,köszönöm.
Ez a levél Szabó Dávidnak szólna,én is 730d t szeretnék venni, és ha nem gond elkérném a szerelő számát hátha egyszer szükség lesz rá,de ne legyen így:)
És ha tudtok valakit aki ért a e38 730d-hez és segít a vásárláskor annak a címét telefonszámát is megköszönném.
Üdv: egy lehendő 7es fanatikus
Biglujobmw!!!!!!! Jajj Ne!!!!!!!!!! A bőr szép rendben van, látszik h törődnek az autóval, de….mi az a morcositas kivul????:S Raadasul a fabetét a rendelhető leggagyibb benne, élőben gusztustalan. Csak sötét fát!!! A tv pedig kicsi:) Vagy ne legyen, vagy nagy:) De persze izlések és pofonok, te tudod. Nekem nem tetszik. Szép allapotban van, de nem tetszik.
Sziasztok, szeretnék egy két tanácsot adni, rajtatok áll, megfogadjátok, vagy nem. 3. BMW-ben ülök jelenleg. Volt egy diesel Range Roverom is, melyben a 2.5Tds BMW motor volt, amely egy határ szar mellesleg, minden ki lett rajta cserélve, mégis rossz lett midig valami. Hogy érzékeltessem, 750eFt-ot költöttem csak a motorra, mégis cserbenhagyott. Lényeg, 2.5-ös Tds-motort kerülje aki jót akar.
Ne feledjétek el nem azért vesz valaki egy ilyen drága autót, hogy a garázsba nézegesse. Magyarországiakban km-t nem érdemes nézni, úgyse a valósat mutatja. Vizsgálgatgni nem érdemes, mert aki profin írja át a km-t az nem hagy nyomot maga után, átírja a kulcsban, a lichtmodulban, az abs vezérlőben és persze a műszerfalban. A hibák mellé valóban rögzíti a km állást a BMW, de a profi kitörli a hibákat és sima GT1-el és Modikkal nem tudjátok kiolvasni. Csak speciális géppel lehet, ami tudomásom szerint 3db van az országban, ahhoz is ki kell venni az epromot, abba meg úgyse megy bele az eladó.
Dieselekről nagyátlagban. A common-rail technológia nem azért jött létre, mert jobb a hagyományos mechanikus adagolós és porlasztós dieselektől, hanem a környezetvédelmi normák miatt. Ezeknél a motoroknál lehet számítani cserére az alábbiakban:
magasnyomású szivattyú
nyomástartó szelep
porlasztók
turbó(k) sima, de főként a vgt (változógeometriás) turbokra gondolok
hengerfej
fojtószelepet, tengelyét beszippanthatja a motor
Ezek az alkatrészek romlanak el, ill. okoznak gondot a legsűrűbben.
A kedves kolega nem tudom honnét vette, hogy csak a 740d-nek megy szét a váltója, mikor az 530d-kre rakták a szar Amerikai GM váltót, amely 20Nm-rel kevesebb nyomatékot képes átvinni, mint amit a motor tud. A 740d-n csak ZF váltó volt. De a lényeg, ha az előző gazdái, rendszeresen nem cseréltek olajat szűrőt a váltóban, mindegyik tönkre fog menni. Persze a szervizek azt mondják örök életű az olaj, ezért nem kell cserélni, de ez a legnagyobb baromság, 50000km-enként ezek is igénylik a cserét. Tehát aki autómatát vesz az lelkileg készítse magát, hogy beugorhat egy váltó felújítás, ami könnyen 6-800000Ft is lehet, ha sokminden tönkrement.
Benzineseknél, amelyik motor trafós gyergyapipával van ellátva, azokat lehet cserélgetni, de nem sűrűen. Benzineseknél megkeményedik idővel a szelepdekni tömítés, amit cserélni kell (102-105celsiusfok az üzemi hőfoka a benzineseknek, így nem is csoda). Alapvetően a benzinesnél sokkal kisebb a hibalehetőség, de ez megasabb fogyasztással párosul, de aki spórolni akar az vegyen 1000ccm-es 3 hengeres autót, azt is dieselbe. Nem tudom miért mondják, hogy csak a faceliftes a jó, ami ’98. 09. után jött, a régebbi motoroknál (benzineseknél) nem volt vanos, amely egy plussz hibalehetőség, melynek elég drága a javítása. Ennek a hibának a jellegzetessége a „traktor hang” alapjáraton, amelyfőleg az M-Power motorokra jellemző, de ezeknél a motoroknál is előfordul. Az autó elektromos dolgaiban mindenhol előfordulhat hiba, ha rébbi, meg, ha újabb akkor is.
Egyet tudok ajánlani, ha ilyet vesztek ne pont annyi pénzetek legyen, amiből épp hogy megtudjátok venni az autót. Legalább 3-400000Fz-ot kell tartalékolni a hibákra, amik előjöhetnek. Könyörgöm egy használt autóról van szó, amit általában az eredeti gazdája le se szart, ha kérte az inspekciót, elvitte a szervízbe, ott hagyta, ott azt csináltak/cseréltek ki amit akartak, aztán érte ment. Aki meg belebotlik egy ilyen autóba utána meg a totalcaron szídja a márkát. Tudomásul kell venni, hogy komoly költségek merülhetnek fel egy ilyen autónál.
Azt tudom mondani, nekem mind a 3 BMW-m benzines volt, egyik S6, másik V8, most V12, a kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett cserélnem egyiken sem, igaz volt olyan, hogy fél évig kerestem autót, mire megtaláltam a megfelelőt. Remélem segíthettem.
Ja és a használaság alapján és a karbantartás alapján próbáljatok autót választani.
Szervízkönyv is csak úgy ér valamit, ha mellette a cserélt alkatrészekről a számlát is be tuják mutatni, mert az se sokat ér e nélkül, számla nélkül mindenki bepecsétel pénzért.
Showman! Én a 94-2001 közti 7esről beszéltem, új 5ös szóba sem került. Onnan vettem, hogy épp a 200ezredik kilómétereket róvom, a 2001-es 730asomban. Semmi hibája nem volt, egyszer kellett porlasztócsúcsokat cserélni, és egyszer szart be az ülésmemória. Azt látom , hogy te is értessz a BMW-hez, jó itt a fórumon valaki, aki átlátja a dolgokat. Bizonyára tudod, hogy a 2001 utáni BMW mind hulladék. Az E38-ból van sok ismerősömnek, és a 740esekkel rengeteg baj van, legfőképp a váltójával. A 730-at viszont mindenki dícséri, és a 200ezredik kilóméter után, még én is. Ha odafigyelsz az autóra , nem kerül többe a fenntartása mint egy Mondeoé pl. de ezt biztos tudod, neked is BMW-d van.
Szabó Dávid!
Hali. Hát én azért írtam azt amit írtam, mert nekem nem csak a magasságommal van gond hanem egyéb méreteimmel is (na azzal azért nem :D:D)! És ha egy ugyanilyen magas ember csak kisebb fajsúlyú ül egy kocsiban, akkor nekem nagyobb hely kell elöl. Azért kisebb jut hátra. Meg hát egyébként is tetszik az L-es is. Szóval sem mondtam hogy !csak! azért tetszik. 🙂 Egyébként nekem nagyon bejön az E65 is. Mondjuk először az nem tetszett, de idővel megszokta a szemem. De hát abban már 10x ennyi elektronika van. Az csak a milliárdosoknak való. Ez viszont egy klasszikusan szép, időtálló forma. Semmi spoiler, semmi 24-es felni, semmi morcosítás. Egy dolgot láttam ami csicsának minősül, de valahogy mégis bejött, az a BMW jelvény, kristályokból kirakva. Egy sportkormány esetleg, és egy finom ültetés, max 20-as felnikkel.
Hali!
Sajnos az e39 530d-ről írtam, amit írtam, abban meg ugyan az a motor van mint, az e38-ban. Utána néztem különben, csak az e39 530d típusaira rakták a GM váltót ‘hál Isten. e38-ba már nem merték berakni azt a szart. Amúgy a 740d váltója van nekem is a 750i alatt (5hp30 vagy A5S 560Z néven ismert) és karbantartással nagyon sok költséges gondja, baja megelőzhető, de azt már leírtam. Akkoriban ez volt a legerősebb váltó amit a ZF tudott gyártani. Ez került az Aston Martin Vantage/Volante 6.0 V12, Bentley Arnage 6.8 V8, Rolls Royce Silver Seraph 5.4 V12 1999. utáni modellekbe, ráadásul a Royce-ba a 750i motorja is volt.
Sok sikert a dieselhez, remélem jó is lesz sokáig, de akiket én ismerek itt a környéken az mind megundorodott a diesel BMW-től.
Előbb akadtam rá a neten. Amerikai piacos, de csodaszép: http://modegy.com/my740i/gallery.php
szevasztok,latom mindenki nagyon oda van az e38ert:) nekem is van 1 feketesegem. eppen most ..szott be az automatika sajnos. kell benne 1 olajcsere szürüvel, csak remelem, hogy min 8-9litert ki tudnak belöle preselni…
1, tud vki vmilyen rendes szervizt, ahol ehhez ertenek?
2, lenne par eredeti LEMFÖRDER elado UJ alkatreszem a bömbihez.
bal elsö lengökar: OE BMW: 31 12 1 141 721 lemförder: 13098
2db hatso lengökar: OE BMW: 33 32 6 770 059, 33326770060 lemförder: 22349, 22350
1db gömbfej (Kugelgelenk) hatra BMW OE: 33326767748 lemförder: 13307
mint tudjuk a LEMFÖRDER az BMW beszallito, tehat a minöseg az olyan mint a gyari.
az egesz szett kompletten 450euro kb 124e forint.
ha vkit erdekel jelezzen: dani_handball@hotmail.com
2004-2005 730d BMW-t szeretnék a jövőben.Milyenek ezek az autók….fogyasztásra jobbak ,mint a régebbi modellek?mennyire megbízhatóak?
Köszi a választ!ja én átlag magassággal rendelkezem ,de szeretem a teret!
nos énis imádom az e38-at. keresem is a megfelelőt. nekem mind1 hogy benzines vagy diesel, második autónak szeretném. az én véleményem, max 17-es felni, semmi értelmét nem látom, azon felül h szétrázza az elmédet, tönkre teszi a futóművet, és mindennek fejében pepadkázol avgy elég egy kátyú és sirva fakadsz! akkor miről beszélünk? ráadásul jó magyar útjaink vannak, hát inkább kihagyom. nekem színbe favorit a fekete utána az ezüst vagy sötetszürke metál. bőr belső evidens, a navival én is ugy vagyok vagy nagy vagy semmilyen. hasznaltauton talaltam már 3 olyat is, amibe plüss ülés és manuális klima van, nem is akartam hinni a szememnek, hogy ilyen van. Valszeg egy 728i vagy egy 730i lesz a választás, L verzió kevés van sajnos, de azért azt szivesebben bevállalnám! egyébként tényleg mind1 hogy benznes vagy diesel, mindegyik lehet szar, ha nincs karban tartva. Autó nálam családtagként van nyilvántartva, és ha gondoskodsz az autódról, meghálálja azt. Egyet értek azzal kapcsolatban hogy pont annyi pénzzel ne vegyek senki iet, de am mást sem, mert hát mégis csak 8-16 év körül mennek, azalatt meg sok minden megesik/het. Üdv
B!
Maximálisan egyetértek a felnivel, és a navival kapcsolatban is. A színben már annyira nem, bár ez ízlés dolga. A fekete gyönyörű, nagyon tetszik nekem is, de eszméletlenül kényes, naponta lehet mosatni…Az ezüstben pedig sokkal öregebbnek néz ki. Nekem méregzöld 2001-es 730D van, nagyon meg vagyok vele elégedve. A bordó is jól néz ki.
A motor pedig…a 98előttiből van csak 728as, manuális váltós. 98előtti ne nagyon vegyél, egy rakás szar. Nem én mondom, hanem olyanok akiknek van, + bmw szervizesek. Csak 98utánit szabad…a benzinesben a 730i nagyon jó, a 740i zabál, de eszméletlen milyet lép, dizelben ami nekem van a 730D nagyon jó, megy is, hiába h csak 193LE, de a nyomaték nagyon nagy. A 740D is nagyon jó, brutálisat megy, viszont gyenge a váltó a motorhoz, évente „megeszi”.
A 750i-ről nem nagyon tudok semmit, biztos nagyon megy, szerintem a váltójával lehetnek gondok, meg hát a fogyasztás…
Kívánom h megtaláld álmaid e38-át, én megtaláltam, viszont mégegyszer kihangsúlyozom, hogy csak 98utánit!!!!!!!!!!
Vásárláskor szánj rá pár tízezer ft-ot egy szakértőre, aki laptopot rádugja, és megnézi a valós kilómétert, eddigi sérüléseket, szervizeket stb, mert rengeteg az átverés!!!!!!!!
jelenleg is fekete autom van, és tudom mekkora szivás minden szirszar meglátszik rajta, napsütesben nem lehet mosni, szal kaosz. 🙂 de imadom! egyszerüen gyönyörü es mint már irtam az auto nala csaladtak, maximális joban részesül. mint már fentebb is irtam, elsősorban második autonak ugymond hobbi autónak szeretném, és dédelgetném épitgetném szeretgetném. keresem a megfelelőt. van egy 728i 2000-es faceliftes és még fekete is, meg lenne most egy 725tds, amitől egy kicsit félek, ellenben mindkettő nagyon jónak néz ki és árban is megfelelő lenne, ráadásul mindkettőhöz tudok rengeteg alkatrészt, bár nemlenne rossz, ha nem ezzel kellene foglalkozni, de hát erre is gondolni kell egy ilyen autónál. A 725be 300ezer km van, valósnak tűnik, a 728ibe pedig 260ezer, ami szintén. Mindkét gépjármű magánszemélynél van, meglessük. Már csak az asszonyt kell rábeszéni, mert ő kézzel lábbal tiltakozik. de hát ilyen a szerelem. nem lehet mit tenni 🙂 köszi a kommentet!üdv
Egyetértek Dáviddal, a 730d optimális nyomatékban gazdag és fogyasztásban is elviselhető bár nem nagyon vagyok az automata váltó híve mégis ha e38 ról, vagy X5 e53-ról van szó eltkintek efelől. 😀 Nagy kedvencem az e38 en is szeretnék egyet de most egyelőre megelégszem a 2001-es 320d touring e46-om al már 5. éve hogy a családban van de meg semmi gond nem volt vele es a fenntartása olcsóbb mind bármeik rivalisáé: C Merci, A4, passat stb. Szoval nagyon szeretnék az e46-om mellé egy e38-at, amit viszont en csak hétvégén vennék elő naná hogy csajozni 😉
Kedves B!
Számodra meg idéznem Bazso Gábor a Totalcar egyik müsorvezetőjének mondatát „Ha az asszonynak nem tetszik el kell válni„ :)) Ez a mondat egy subaru impreza tesztelésekór hagyta el a száját (ha jol emlékszem) :d
Nekem van egy e 38 728-om de szívesebben járok az aszony e 36 323 ci autokájával mert a 7 nagy és lomha. de viszon hoszu utakara kiválo de városi közlekedés parkolás kész káosz
Nekem 4 éve van E38 2001 esem. Volt pár kisebb nagyobb probléma vele, de nem komolyak. 122000km volt benne amikor vettem. A Vasló mellett a Viliék megnézték és azt mondták, hogy ilyen állapotút mostanában nem láttak. Egyszer az önindító szénkefe adta meg magát! Akkor ott is maradtunk Hévizen. A közelben lakó szerelő 70 ezerért akart „felújított ” önindítót rám sózni!!! Úgy hogy nem is látta az autót, csak telefonon mondtam el, hogy egyszerűen nem reagál a kulcs elfordítására. Tudtam, hogy a szén kefe lehet a hibás. Egy ottani szerelő kicserélte 12 ezerért és érdekes módon elindult. Most az a baja, hogy ha nagy gázt adok lefullad! Azt mondta a Vili barátom, hogy a nyomás szabájozó szelep romlott el. Ki kell cserélni. Az előző beíróhoz csatlakozva igazolni tudom, hogy egyedül a Vas ló melletti műhelyben a Viliék nem vezetnek meg. Meg várhatod és végig nézheted mit csinálnak a kocsiddal. Soha korrektebb szerelőkkel nem találkoztam MINDENKINEK csak ajánlani tudom!!!!!
En rovidesen tervezem egy 728-as vasarlasat.Angol auto,en is ott elek(csak a felreertesek elkerulese vegett)es mivel nagyon olcso itt ugy gondoltam beruhazok ra.Kb.2000 font korul allna meg(meg csak a leskelodesnel tartok)de garantaltan 80-100 ezer merfold kozottiek.Nagyon-nagyon tetszik,nem sporto vagyok:-)Most egy 2 ezres Rover 600-ast hajtok,es megerintett a nagyautos feeling!Azert a 28-as,mert azert az nem eszi le a gatyamat,eddig mindig 10 liter/atlagos autoim voltak.Kerdesem az lenne:milyen a 728-as?Keveset vezetem a mostanit is,havi 500 km ami varosbol jon ossze,plusz a hazautak,ami 1800km kemeny menet folyamatosan,max.130-150 kozott.Tehat azert szamit a fogyasztas,mert egy ket lityit meg aldozok a boldogsag oltaran ami megeri ha egy ilyen autoban ulok,de a 15 litert azert nem komalnam hosszutavon(lasd 740-750).Valakinek van okos tanacsa 728-al kapcsolatban?Ja,E 38-as,persze,de az evjarat alapjan amit irtam feltetelezheto.:-)Koszonom elore is!!
Adjon mar valaki tanacsot legyszi!Nem erolkodok,csak szeretnem tudni vegre hogy kell-e nekem ilyen auto?Masik lehetoseg az A8-as.Szebb szerintem de az Audi akoriban meg gyerekcipoben jart luxusauto gyartas teren.2.8-as motor,nekem nem kell semmi tobb,fogyasztasra elfogadhato(szamomra)benzin,azonkivul nem gyorsulni jarnek vele…
Szabi.
Én nem régen(2010.06.hóban) vettem egy 750i-t és az őt literes motor fogyasztása természetesen autopályán tempomattal, nem rodeozva a BC szerint „130-as temponál 11,9-12,4 liter”. Ebből kiindulva a 2.8-as soros hatos motor fogyasztása ezen érték alatt marad. Évjárta tekintetében szerintem és hozzáértők szerint 1996.04. hónap utáni modelt éedemes venni, de természetesen minél fiatalabb annál jobb, ( természetesen km-óra állás figyelembe vételével).
Freeman!Hm,koszonom a hozzaszolasod,mar talaltam is egyet!Itt a weboldal,meg a hirdetesrol,aki kivancsi ra,nezze meg,velemenyeket varok!Ja es itt a km.(merfold)tenyleg annyi amennyi,nemigen tekergetik az orat!! http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201042370823398/sort/priceasc/usedcars/price-from/1000/price-to/2000/model/7_series/make/bmw/quicksearch/true/radius/100/page/2/postcode/rg92hy?logcode=p
Sziasztok! Mai napig nincs meg a ideális autó, szörnyülködve tapasztalom, mennyire lelakják ezeket az autókat! 🙁 Mályi kereskedés: sötétszürke 730D 2000′ évjárat, vaj bőr, 4:3-as navi. A veséje gyorskötözővel van rögzítve, mindkét bmw jel hianyzik rola, tiszta karc az egész, a lámpák be vannak párásodva, ülések kiülve, hátsó ülésen olyan lyuk, nem is értem mi okozhatta, leginkább egérre hasonlít. Az árát meg se kérdeztem. Nyíregyházán és Debrecenbe is van egy pár, de a sírás kerülget mikor meglátom őket. Vagy törve volt, kilo gitt, vagy nem volt gazdája… Mennyire jellemző (tisztelet a kivételnek, igazi fanatikus ilyet nem csinál)
Első gazda, megveszi 20.000.000-ér, kötelező szervíz, márkaszervíz… Gyári alkatrészek
Második gazda 8.000.000-ér, kötelezők még csak csak, de már sumákolás…
Harmadik gazda 3.000.000-ér, ismerős szervízeshez, utángyártott alkatrészek, stb…
Negyedik gazda 1.000.000-ér, azt szigetelőszalag meg gyorskötöző 🙁
Na de nem adjuk fel! Addig is itt egy gyöngyszem:
http://i31.tinypic.com/sys0e8.jpg
Na ezt vinném haza de mánis! 🙂 További szép napot! Sziasztok!
Azt hiszem tudok számodra egy széb darabot ajánlani, annnyi baja van csak, hogy 740i és talán kicsit drágább lesz mint az átlag, mivel túl jó állapotban van. A harmadik videóban szereplő BMW-ről van szó, itt a vételre buzdító videó: http://www.youtube.com/watch?v=tqDlgSCaj_A
🙂 Hát igen, bevállalnám szivesen! De azert az mar igen nagy motor, meg hozzam haza, meg regisztacio.. 🙂 Sok lenne az úgy! Bár kétségem nincs affelől, hogy megérné az árát! 🙂
Ezt a zenet imadom… mikor vezetem…http://www.youtube.com/watch?v=y0LO6v43YCo Azert csak-csak E38!!:-)
Sziasztok!
Nagyszerü volt végigolvasni a fórumot, nagy 7es rajongó vagyok, sok uj infot tudtam meg! thx
en holnap veszem meg a 728-asomat.2000-es,160000km.600000Ft-nak megfelelo osszegert itt angliaban.Koszonom a sok infot en is vegigolvastam es sok hasznosat tudtam meg!
http://www.vezess.hu/katalogus/ itt megtalalhattok minden fontos adatot a kulonbozo tipusokrol es fogyasztasrol stb…..
[…] magamnak, új autóhoz és június elején megvettem első autómat. Nem az álomautóm, az E38-as BMW, de az adott körülményekhez képest ez volt a legjobb megoldás, egy jobban felszerelt Fabia […]
Sziasztok!
Szuksegem lenne a Vas-Lo nal talalhato Viliek telefonszamara vagy egy pontos cimre.
Nagyon szepen koszonom